Klachten.
Voor klachten over de levering van uw pakket, verwijzen wij u naar de desbetreffende vervoerder, aangezien wij als parcel/pick-up point hier niet verantwoordelijk voor zijn. Het is belangrijk dat eventuele problemen direct met de vervoerder worden besproken om een snelle en passende oplossing te vinden.
Hieronder kunt u contact opnemen door op de knop te drukken met de desbetreffende vervoerder.
Beste klanten wij krijgen steeds meer de vraag om pakketjes te bewaren omdat er iets tussen is gekomen of omdat u op vakantie bent u kunt begrijpen dat wij daar per 1 september € 5.00 euro vergoeding voor gaan vragen doordat wij pakketjes moeten bewaren wordt ons opslag alsmaar beperkter voor de andere pakketen die binnen komen, en wij begrijpen dat het vervelend is maar wij leven de strikte regels na die wij hebben opgelegd gekregen van GLS UPS Homerr DHL. het is de bedoeling van een pickup point dat de pakketten inkomen en uitgaan en niet weken bewaard worden daardoor gaan wij dus deze maatregel nemen.